شما اینجا هستید
خبری » جهان آرا از مدیرکلی آموزش و پرورش دور شد / کریمی بیرانوند تنها گزینه مدیرکلی !

در حالی که شنیده ها از نهایی شدن انتصاب علی جهان آرا بعنوان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان حمایت می کرد حالا اما شنیده می شود بر خلاف شنیده ها و البته پیش بینی ها هیچکدام از گزینه های مطرح برای مدیرکلی نام شان روی میز وزیر قرار نگرفته و فرایند انتصاب این گزینه ها اصلا طی نشده است .
علی ماکنعلی مدیرکل اسبق و مطرح ترین گزینه که گفته می شود پیگیر بازگشت به کار است و از او بعنوان بخت اصلی مدیرکلی آموزش و پرورش لرستان یاد می شد حضورش بعنوان مدیرکل این دستگاه منتفی شده و نامی از غلامرضا نوری زاده دیگر گزینه مطرح برای انتصاب از سوی وزارت خانه شنیده نمی شود .
حجت کلانتر به دنبال بازگشت نیست و علی محمد دریکوند نیز بعنوان یکی دیگر از گزینه های مطرح که للبته مورد اعتما د کلانتر است حضورش در آموزش و پرورش منتفی شده و در استانداری منصب دار مدیرکلی اداری مالی استانداری لرستان شده است .
گزینه های دیگز نیز صرفا نام شان در حد گمانه زنی است و البته در روزهای اخیر یک نام بیش از همه نام ها ، نامش برای مدیرکلی مطرح بود ، علی جهان آرا که گفته می شد گزینه اصلی و نهایی استاندار و وزارت خانه برای مدیرکلی آموزش و پرورش لرستان است .
حالا اما خبرهای موثق در راهروهای وزارت خانه از تعیین تکلیف شدن آموزش و پرورش لرستان حکایت می کند و گفته می شود یک نام فقط نامش برای مدیرکلی به صورت رسمی به وزارت آموزش و پرورش ارسال شده است و بقیه نام ها فقط در حد گمانه زنی بوده اند ، نادر کریمی بیرانوند از نیروهای اصولگرایی که در دولت احمدی نژاد بعنوان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان یکی از نیروهای شاخص جریان ملکشاهی راد بود و چند سالی اش به قم عزیمت کرده است حالا به صورت جدی و البته رسمی در آستانه مدیرکلی قرار دارد .
او در قم بعنوان مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار منصوب شده است و گفته می شود روی انتصاب او از سوی برخی تصمیم گیران استانی تفاهم شده است و انتصاب علی جهان آرا میز منتفی به نظر می رسد .
اینکه او نهایتآ بعنوان مدیرکل آموزش و پرورش معرفی شود را باید به نظاره نشست ، همچنان که نظام انتصابات در لرستان به ویژه در حوزه آموزش و پرورش به صورتی است که هر لحظه ممکن است گزینه ای در دقایق آخر مطرح و حکم انتصاب به نام او صادر شود یا گزینه ای در آستانه مدیرکل با هجمه های سنگین مدیرکلی اش منتفی شود  اما یک نکته قابل تامل است ، آیا استاندار با جریان حامی کریمی بیرانوند به توافق پنهان رسیده است یا وزارتخانه روی انتصاب او نظر مساعد داشته است ، اگر واقعا در استان روی او توافق نشده است و باید منتظر مخالفت های رسمی بود که ممکن است وزارت را از این تصمیم منصرف کند ، هر چند گفته می شود فارغ از هیاهوها و گمانه زنی ها ، تنها یک گزینه به وزارت آموزش و پرورش ارسال شده است و این گزینه همان نادر کریمی بیرانوند است .

عباس دارایی| بلوطستان

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان