شما اینجا هستید
اجتماعی » حجت الله نصیری پور فرماندار رومشکان شد

طی حکمی از سوی “فرهاد زیویار” استاندار لرستان “حجت الله نصیری پور” به عنوان فرماندار شهرستان رومشکان منصوب شد. به گزارش بلوطستان نصیری پور امروز با حضور بهرام ستاری دستنایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان فرماندار شهرستان رومشکان معرفی شد.

پیش از این  اسماعیل موسوی   از فروردین ماه امسال بعنوان سرپرست فرمانداری رومشکان فعالیت کرده است . در سووابق نصیری پور شهرداری شهرهای پلدختر و مهران ، معاونت فرمانداری دلفان ، فرمانداری دلفان و فرمانداری مهران به چشم می خورد .

رومشکان در سال ۱۳۹۲  از شهرستان کوهدشت جدا و به یازدهمین شهرستان در استان لرستان تبدیل شد که بر اساس آخرین آمار حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

  1. عباس دارایی

    .

    ذخیره سازی ۵۳۵ تن مرغ منجمد در لرستان

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۵۲۵ تن مرغ منجمد در لرستان ذخیره شده و این ظرفیت وجود دارد که تا یکهزار تن افزایش یابد.

    “سید عماد شاهرخی” در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار کرد: تمام مرغ مازاد بر نیاز در لرستان ذخیره سازی می شود و با توجه به اعلام نیاز در اختیار سایر استانها قرار خواهد گرفت.

    وی افزود: ۵۲۵ تن مرغ منجمد در لرستان ذخیره شده و این ظرفیت وجود دارد که تا یکهزار تن افزایش یابد.

    شاهرخی ادامه داد: اکنون هفت میلیون قطعه جوجه در لرستان موجود است که ۶۰۰ هزار قطعه آماده عرضه به بازار می باشد و طبق پیش بینی ها برای تابستان مشکلی وجود نخواهد داشت.

    وی بیان کرد: امروز ۴۰ تن روغن وارد بازار لرستان شد، همچنین توزیع این محصول به تدریج عرضه می شود و در روزهای آینده با قدرت ادامه خواهد داشت.

    شاهرخی گفت: روغن احتکار شده که توسط دستگاه‌های اجرایی کشف شده در روزهای آینده وارد بازار خواهد شد تا در اختیار شهروندان قرار گیرد.

    @baloutestan

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان