شما اینجا هستید
خبری » سالن ۲ هزار نفری در کوهدشت احداث می شود

مدیرکل ورزش و جوانان لرستانضمن اشاره به دیدار خود با وزیر ورزش وجوانان از احداث یک زمین چمن فوتبال استاندارد در شهرستان رومشکان خبرداد.   سید آرش قیاسیان  بااشاره به دیدار خود با سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، اظهار کرد: در این جلسه که حجت‌الاسلام مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس نیز حضور داشت، پروژه‌های عمرانی و ورزشی استان و مشکلات و موانع موجود پیش روی آنها بویژه شهرستان کوهدشت مورد بررسی قرار گرفت.

او افزود: کوهدشت یک شهرستان محروم بوده که متاسفانه حتی یک سالن مسابقاتی استاندارد نداشته و شهرستان رومشکان نیز چمن فوتبال ندارد.

قیاسیان با بیان اینکه استعدادهای بسیار خوبی در حوزه ورزش شهرستان‌های کوهدشت  و رومشکان وجود دارد، تصریح  کرد: رفع مشکلات موجود حوزه ورزش این دو شهرستان و ایجاد زیرساخت‌های جدید را در برنامه‌های خود قرار داده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به نگاه مثبت مقام عالی وزارت ورزش به لرستان، یادآور شد: وزیر ورزش در این جلسه قول داد در ساخت سالن مسابقاتی ۲۰۰۰ نفره شهرستان کوهدشت مساعدت‌های لازم انجام شود.

قیاسیان بیان  کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی اصولی این سالن مسابقاتی را در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسانیم. او تاکید کرد: با مساعدت دکتر سجادی نیز قرار است در شهرستان رومشکان یک چمن فوتبال استاندارد ایجاد و بهره‌برداری برسد. قیاسیان  با بیان اینکه این زمین چمن در سال جاری ایجاد خواهد شد، گفت: رومشکان از لحاظ استعداد انسانی یک شهرستان قابل اعتنا بوده و ورزشکارهای خوبی نیز دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان  عنوان کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در لرستان باید همراه با نگاه آمایشی بوده و توزیع سرانه ورزشی عادلانه باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان