شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » سفر یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور به کوهدشت /مردم می‎خواهند، حل مشکل سد معشوره را از زبان نماینده رئیس جمهور بشنوند

54

فردا دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب به کوهدشت سفر می‎کند. غلامرضا حمزه‎پورفرماندار کوهدشت  با اعلام خبر بالا به  بلوطستان اظهار داشت: فردا (چهارشنبه) دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب به نمایندگی از رئیس جمهور به شهرستان کوهدشت سفر می‎کند. وی تصریح کرد: «در این سفر برنامه‏‌های متنوعی از جمله استقبال از یونسی با حضور جمع زیادی از مردم این شهرستان، نماینده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولان دستگاه‎های اداری شهرستان کوهدشت در نظر گرفته شده است. غلامرضا حمزه‎پور در ادامه عنوان کرد: در بدو ورود یکی دیگر از برنامه‎های دکتر یونسی ادای احترام به مقام شامخ شهدا در آرامگاه شهدای گمنام شهرستان کوهدشت و سخنرانی در جمع مردم این دیار در مسجد صاحب‎الزمان شهرستان کوهدشت است.
این مسئول گفت: دیدار با نخبگان شهرستان کوهدشت در محل سالن جلسات ارشاد اسلامی، حضور در شورای اداری برای بیان مطالب و مشکلات این شهرستان از جانب مدیران دستگاه‏های اجرایی و… از دیگر برنامه‎های سفر وزیر اسبق اداره اطلاعات و دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب به شهرستان کوهدشت است. وی افزود: نخستین مطالبه مردم کوهدشت حل مشکلات سد معشوره از زبان نماینده رئیس جمهور به این شهرستان است، زیرا مردم می‎خواهند از زبان وی حل مشکل این سد را بشنوند. حمزه‎پور هم چنین اظهار داشت: متاسفانه برخی از مصوبات دولت گذشته مانند احداث کارخانه خودرو سازی شهرستان کوهدشت، احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی، احداث پتروشیمی و… تاکنون اجرایی نشده‎اند، بنابراینم مردم کوهدشت بهره‎برداری این طرح‎خا را در دولت تدبیر و امید از رئیس جمهور خواستار هستند.
فرماندار کوهدشت یادآور شد: یکی دیگر از مطالبات مردم این شهرستان بهره‎برداری هر چه سریع‎تر از جاده چهار خطه کوهدشت به خرم‎آباد است، زیرا این جاده مشکلات زیادی با آمار تصادفات بالا برای مردم این استان و به ویژه شهرستان کوهدشت به وجود آورده است. وی متذکر شد: بریخ از روستاهای شهرستان کوهدشت با مشکل بی‎آبی زیادی روبرو هستند، بنابراین این افراد توجه ویژه دولت تدبیر و امید را در این زمینه می‎خواهند.
این مسئول اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی ورزشکاران کوهدشتی نبود امکانات ورزشی مناسب و سالن‎های ورزشی در این شهرستان است، این در حالی است که ورزشکاران زیادی در کوهدشت وجود دارد.حمزه‎پور عنوان داشت: متاسفانه بسیاری از مراتع و منابع طبیعی این شهرستان به دلیل خشک‌سالی‏های اخیر در حال نابودی هستند که جلوگیری از این امر همت و توجه ویژه رئیس جمهور و دولت همراه را می‎طلبد.
این مسئول بیان داشت: همه مشکلات شهرستان کوهدشت را با کمک نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی دسته‏‌بندی و برای ارائه به رئیس جمهور و نماینده ویژه خود در شهرستان ازنا آماده کرده‏ایم. فرماندار کوهدشت گفت: امیدواریم این حل مشکلات در دستور کار دولت تدبیر و امید قرار گیرد، زیرا مردم این شهرستان به نتیجه‏‌بخش بودن سفر وی به لرستان و شهرستان کوهدشت اعتقاد دارند، بنابراین حل معضلات در استان لرستان نیازمند توجه ویژه دولت است. به گزارش بلوطستان، فردا رئیس جمهور به همراه هیئت دولت در پنجمین سفر استانی خود به لرستان سفر می‎کند. لازم به ذکر است، در این سفر برنامه‏‌های مانند دیدار رئیس جمهور در مرکز استان و هیئت همراه در شهرستان‏‌های مختلف، دیدار با خانواده‎های شهدا، دیدار با نخبگان و… در نظر گرفته شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان