شما اینجا هستید
اجتماعی » طهماسبی : قریب به ۴۰ روز است فرماندار نداریم / استانداری لرستان : فرماندار کوهدشت انتخاب شده است

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه  کوهدشت با انتقاد از تعلل در نصب فرماندار کوهدشت، گفت:  خطاب به وزیر کشور و استاندار لرستان عرض می‌کنم، قریب به ۴۰ روز است فرماندار نداریم، چه خبر است، آقایانی که می‌خواهند کوهدشت را نجات دهند کجا هستند، راه نجات کوهدشت وحدت و همدلی است، برای اشتغال چه‌کاری کرده‌ایم، هرلحظه در تعلل، خسارت است مدیران باید نظارت مستمر داشته باشند، بارها تلفنی با مسئولان صحبت کردم، کسی را محکوم نمی‌کنیم ولی آیا تعیین کردن فرماندار این مقدار وقت دارد؟! هر گروهی اعلام می‌کند، من فرماندار می‌آورم، این غلط است فرماندار را نظام می‌آورد.

 

 

استانداری لرستان : فرماندار کوهدشت انتخاب شده است

 

روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان در پاسخ به برخی انتقادها از منصوب نکردن فرماندار کوهدشت، اعلام کرد گزینه پیشنهادی برای طی مراحل اداری، به وزارت کشور معرفی شده است.
به گزارش بلوطستان به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، در این جوابیه که در پاسخ به گلایه های مطرح شده در نماز جمعه این هفته کوهدشت صادر شده، آمده است: سرپرست جدید فرمانداری آن شهرستان در تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ به صورت رسمی و قانونی منصوب و امور اجرایی مرتبط با فرمانداری در این شهرستان با جدیت تمام در حال انجام است.
این اطلاعیه می افزاید: سفرهای مقامات کشوری و بازدید مسئولان استانی از این شهرستان که تاکنون بدون هیچ گونه مشکلی انجام شده است، خود گواهی بر آن است که امور این شهرستان بی وقفه در حال پیگیری و اجرا است.

روابط عمومی استانداری لرستان ادامه داده است: علاوه بر آن، اقدامات مورد نیاز برای معرفی و انجام مراحل قانونی انتصاب فرماندار کوهدشت در استان طی هفته های گذشته به اتمام رسیده و سایر مراحل در وزارت کشور در حال پیگیری است که پس از پایان این فرایند در زمان نزدیک، فرماندار شهرستان معرفی خواهد شد .
در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: استانداری لرستان ضمن توجه به توصیه‌ها و نقطه نظرات ائمه محترم جمعه و سایر دلسوزان نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران، با استقبال از پیشنهاد ات مفید و سازنده در انجام امور اجرایی استان، آن را گام موثری در ایجاد وحدت و همدلی قلمداد می کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان