شما اینجا هستید
اجتماعی » عملاً با بودجه کم هیچ کاری از دست مدیریت شهری بر نمی‌آید

رئیس شورای شهر خرم آباد گفت: برای توسعه شهر شهرداری به تنهایی نمی تواند عمل کند و نیازمند این است که تمام ارگان‌ها و نهادها پای کار باشند. به گزارش بلوطستان به نقل از گریت نیوز رضا بیرانوند افزود: برای توسعه شهر، شهرداری به تنهایی نمی تواند اقدام کند و نیازمند این است که تمام ارگان‌ها و نهادهای دیگر پای کار باشند.

وی گفت: لرستان یک استان فقیر است و با بودجه کمی که دارد نمی‌توان برای توسعه آن کاری را از پیش برد و جمعیت شهر خرم آباد در مقایسه با شهر یزد دریافت ارزش افزوده آنها که توسط شهرداری انجام می شود قابل مقایسه نیست و عملاً در این زمینه هیچ کاری از دست مدیریت شهری بر نمی‌آید.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد با اشاره به این که وظیفه ما خدمات رسانی به مردم در زمینه های مختلف است، بیان کرد: شورا ها برای پیشبرد برنامه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و سایر اموری که مورد نیاز مردم که خدمات رسانی ارائه شود، تشکیل شده است.

بیرانوند اظهار کرد: یکی از افتخارات بزرگ نظام مردم سالاری است و افتخار ما این است که با رای مردم کشور اداره می شود و از آنجا که شوراها توسط مردم انتخاب می‌شوند انتظارات زیاد است و در واقع شوراها پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی هستندو ما باید به وظایف قانونی خودمان اعم از خدمت به مردم با روحیه بسیجی، عمل به وظایف قانون شوراها، ارتباط دائمی با مردم، گزینش و نظارت بر شهرداران ،فرهنگ‌سازی در مسائل شهری و شفاف سازی و اطلاع رسانی دقیق با مردم عمل کنیم.

وی افزود: تمام بودجه شهرداری ها از طریق دریافت عوارض از مردم است و باید در این زمینه اطلاع رسانی لازم جهت هزینه کرد انجام شود. بیرانوند تاکید کرد: ما باید باور داشته باشیم که مثل شهرهای دیگر می توانیم پیشرفت کنیم که نیازمند همدلی بین دستگاه‌ها و مدیریت شهری است.

وی یادآور شد: بیشتر کار شورا با مدیریت شهری است و جا دارد نگاه ویژه‌ای به این موضوع شود.

  1. https://israel-lady.co.il

    Nice post i like it 100 %. I learn something new and challenging on sites I stumbleupon on a daily basis. Its always helpful to read through articles from other writers and use something from their web sites.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان