شما اینجا هستید
اجتماعی » باید سه هزار و ۵۰۰ شغل در بخش کشاورزی استان ایجاد شود / روند جذب تسهیلات کشاورزی در لرستان مطلوب نیست

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: روند جذب تسهیلات این بخش در استان مطلوب نیست و تسریع در شرایط موجود نیازمند هماهنگی بیشتر درون و برون دستگاهی است.

به گزارش بلوطستان سید عماد شاهرخی در جلسه بررسی طرح های معرفی شده مرحله اول تبصره ۱۸، توسعه بخش کشاورزی را در گرو فعالیت جهادی مدیران این مجموعه عنوان و اظهار کرد: در همین راستا باید از منابع در اختیار به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی با تاکید بر جذب تسهیلات جهت طرح‌های کشاورزی، روند جذب اعتبارات را مطلوب ندانست و از مدیران این مجموعه درخواست کرد نسبت به جذب تسهیلات اهتمام بیشتری داشته باشند که در این راستا تشکیل قرارگاه جذب اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ یک ضرورت است.

شاهرخی بر ضرورت نظارت بر نحوه اجرای طرح‌های کشاورزی تاکید کرد و ادامه داد: باید بر نحوه اجرای طرح‌ها نظارت لازم و به موقعی انجام شود تا کمترین انحراف را داشته و در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان گفت: در سال جاری باید سه هزار و ۵۰۰ شغل در بخش کشاورزی استان ایجاد شود در حالی که این رقم در سال گذشته ۸۰۰ نفر بوده است.

 

  1. https://israel-lady.co.il

    Nice post i like it 100 %. I learn something new and challenging on sites I stumbleupon on a daily basis. Its always helpful to read through articles from other writers and use something from their web sites.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان