شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » عملکرد مدیریت فعلی آموزش وپرورش مایوس کننده است

Image result for ‫محمد رضا ملکشاهی راد‬‎
 

نماینده مردم خرم آبادوچگنی درمجلس در بازدید از دفتر سرپرستی روزنانه قدس در لرستان ونشریه بانگ اساطیر، عملکرد مدیریت فعلی آموزش وپرورش لرستان را مایوس کننده ارزیابی کرد و گفت: فرمان مدیریتی این اداره کل درخارج از آموزش وپروش صادر می شود.
به گزارش بلوطستان محمدرضاملکشاهی راد به نقش سیاست در آموزش وپروش اشاره کرد و افزود: آموزش وپروش لرستان امروز به خاطر تندروی وتک روی تعدادی دچار سیاست زدگی مفرط شده است که این مساله برای یک دستگاه آموزشی بسیارخطرناک است.
وی از وزیر آموزش و پرورش خواست فتیله سیاست زدگی درآموزش وپرورش به خصوص آموزش وپرورش لرستان را پایین بکشد تا دانش آموزان از نور چراغ هدایت معلمین بهره مندگردند.
ملکشاهی راد به مشکلات عدیده معلمین اشاره کرد وتصریح کرد: عملکردضعیف آموزش و پرورش در این حوزه بیانگرناتوانی وعدم نگاه کارشناسی این اداره کل به مسایل ومشکلات معلمین است.
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس مهمترین چالش وزیر آموزش وپرورش در برابر نمایندگان مجلس که احتمال استیضاح آن می رود رانتیجه عملکرد ضعیف مدیران استانی آموزش وپرورش از جمله مدیرکل آموزش وپرورش لرستان عنوان کرد.وی از فانی خواست درمقابل این زیاده خواهی ها، قاطعانه اقدام نماید.

  1. معلم

    کاملا صحیح می فرمای
    درآموزش پرورش تنهاچیزی که اهمیت ندارد
    ۱-آموزش ودانش آموز
    ۲-معلم
    فقط وفقط حفظ میزهای مدیریت وباندبازی

  2. شهروندلرستانی

    درودبرملکشاهی عزیز

  3. کر سوز

    کاشکی آقای ملکشاهی وقتی این فرمایشات وبیان می کرد خودشو جلو آینه می دیدببینم بخودش از خودش …..

  4. شهروند

    باتوجه به تنزل وافت فراوان تحصیلی وتربیتی دانش آموزان کشوروبه تبع آن اقدام لرستان خواستاراستیضاح وزیرمحترم وتغییردرروندمدیریت آموزش وپرورش مناطق کشورهستیم./کسانیکه درتاییدوتثبیت مدیریت آفت ها نقش داشته ودارند بایددرمحضرخداوندومردم وفرهنگیان پاسخگو باشند

  5. شهروند

    باتوجه به تنزل وافت فراوان تحصیلی وتربیتی دانش آموزان کشوروبه تبع آن استان لرستان خواستاراستیضاح وزیرمحترم وتغییردرروندمدیریت آموزش وپرورش مناطق کشورهستیم./کسانیکه درتاییدوتثبیت مدیریت آفت ها نقش داشته ودارند بایددرمحضرخداوندومردم وفرهنگیان پاسخگو باشند

  6. شهروند

    استان لرستان

  7. رسول

    کاملا اقای ملکشاهی درست فرمودن

  8. فرهنگی گوشه نشین

    این گفته ها ی ملکشاهی راد آدم را به یاد آن سفر کرده به حج می اندازد که موقع رمی جمره ……..
    خدا مى داند که من چپی و اصلاح طلب نیستم و راستی هستم ولی زمان مدیرکلی ملکشاهی راد و باندش روی همه را تا آخر سفید کرد
    قطعاً اگر مدیرکل آموزش و پرورش عوامل ملکشاهی راد را روی کار بیاورد و از روی نعش بقیه بگذرد مورد تعریف و تمجید ایشان قرار مى گیرد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان