شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » هیچ حزبی درپلدخترمظلوم نیست

photo_2016-09-28_20-09-10

امام جمعه پلدختر گفت: هیات های مذهبی عزاداری حسینی (ع) را با متینگ های سیاسی اشتباه نگیرند و کسی را به عنوان سخنران انتخاب کنند که ورشکسته سیاسی نباشد.به گزارش بلوطستان حجت الاسلام والمسلمین محمد سوری با بیان این مطلب در گردهمایی روسای هیئات مذهبی پلدختر افزود: نباید ورشکستگان سیاسی وکسانی که عقدۀ سیاسی دارند بعنوان سخنران و مداح مراسم های عزاداری سید الشهدا (ع) استفاده شوند.
وی افزود: امام حسین (ع) همه چیز خود را در راه دین فدا کرد و ما باید خود را در این مسیرالهی قرار دهیم .حجت الاسلام والمسلمین سوری تصریح کرد: سوگواری امام حسین (ع) و حضور در هیات های مذهبی محلی برای خودسازی است.
امام جمعه پلدختر گفت: هیات های مذهبی از تحریف فرهنگ عاشورایی جلوگیری کنند چون اخلاص و خداجویی و گسترش ارزش های دینی مولفه های مهمی هستند که برگزارکنندگان مراسم عزاداری امام حسین (ع) باید به آنها توجه کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هیچ حزبی درپلدخترمظلوم نبوده وهمۀ احزاب فعالیت خودشان را کم یا زیاد دارند و این مردم هستند که تاوان سیاسی بازی ها وسیاسی کاری های برخی مسئولان را می پردازند.
وی گفت: به همین دلیل نباید در هیأت ها ی عزاداری به سیاسیونی که اهداف تفرقه افکنانۀ خودرا دنبال می کنند اجازه داده شود تریبون عزای امام حسین (ع) را ابزار دستیابی به مقاصد خود قراردهند.
حجت الاسلام والمسلمین سوری اظهار داشت: هرهیأت عزاداری بایستی از وجود یک خطیب و روحانی برای تبیین فرهنگ عاشورا بهره مندباشد.امام جمعه پلدخترتاکید کرد : مسئولان هیات های مذهبی هوشیار باشند که دشمن با ورود سبک های غربی در مداحی و به کار بردن آلات موسیقی موجب انحراف هیات ها نشود.
وی بیان کرد: فلسفه عزاداری امام حسین (ع) معرفت افزایی دینی از طریق شناخت اهل بیت (ع) است هیات های مذهبی باید وحدت داشته و از قوم گرایی و طایفه بازی پرهیز کنند.

  1. حمزه قبادی (عج)

    بزرگوار میتینگ نه متینگ

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان