شما اینجا هستید
اجتماعی » فاطمی امین به بروجرد می رود ، احتمال سفر برخی معاونین وزرا به شهرستان ها

وزیر صمت به بروجرد سفر می کند . در حالی که دیروز سفر فاطمی امین وزیر صمت به لرستان جهت حضور در بروجرد بعنوان وزیر معین لغو شده بود ، حالا خبر رسیده که فاطمی عصر امروز وارد فرودگاه خرم آباد خواهد شد .

فاطمه مقصودی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی ساعتی پیش در گفتگو با رسانه ها عنوان کرده است : ” وزیر صمت را از سفر ریاست جمهوری حذف کرده بودند اما تا پاسی از شب گذشته تلاش کردم و موفق شدم وزیر صمت را به لرستان بیاورم “.

با سفر فاطمی امین به لرستان حالا او قرار است بر اساس همان برنامه اولیه تنطیمی ستاد هماهنگی سفر رئیس جمهور به لرستان راهی بروجرد شود و اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بعنوان وزیر معین به پلدختر سفر خواهد کرد.

وزیر راه که عصر پنجشنبه وارد لرستان شد یکی از وزرایی است که برنامه شهرستانی نخواهد داشت ، بر اساس آنچه منابع غیر رسمی خبر می دهند  احتمال سفر یکی از معاونین او و شاید معاون وزیر جهاد کشاورزی به پلدختر دور از ذهن نیست هر چند برنامه سفر وزرای دولت به شهرستان ها به گونه ای طراحی شده است که اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به پلدختر سفر کند.

وزیر راه به جای سفر به شهرستان ها برنامه اش به گونه ای است که در سفر به لرستان به بازدید از طرح توسعه فرودگاه خرم آباد، کلنگ زنی آغاز طرح نهضت ملی مسکن در لرستان، بازدید از پروژه ۷۱۵ واحدی طرح جهش تولید مسکن، بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد، بازدید از پروژه راه آهن دورود- خرم آباد و شرکت در جلسه شورای اداری به ریاست رئیس جمهور خواهد پرداخت.

بر اساس برنامه ریزی ها قرار است در کنار سفر فاطمی امین وزیر صمت به بروجرد و اسماعیلی وزیر فرهنگ به پلدختر ، وزیر تعاون و ‌کار به شهرستان های دورود برود ، معاون رئیس جمهور در  مناطق محروم رهی  شهرستان الیگودرز شود ،وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان سلسله و دلفان برود ،وزیر ورزش و جوانان به شهرستان کوهدشت و رومشگان و  وزیر نیرو در مرکز استان و شهرستان چگنی حضور پیدا کنند.

سفر معاون رئیس جمهور در حوزه زنان و خانواده به دلفان و کوهدشت ، بروجرد و خرم آباد  نیز بخش دیگری از برنامه های سفر وزرا و معاونین رئیس جمهور به شهرستان ها خواهد بود .

 

عباس دارایی/ بلوطستان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان