شما اینجا هستید
خبری » لغو جلسه شورای اداری پلدختر / دیدار محدود با چند نفر تحت عنوان اقشار مردم !!

اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حالی قرار است در قالب سفر رئیس جمهور به لرستان صبح جمعه به پلدختر سفر کند که برنامه این سفر به صورت رسمی هنوز از سوی فرمانداری پلدختر اعلام نشده است .

وزیر ارشاد بعنوان وزیر معین دولت بر اساس منابع غیر رسمی اما موثق قرار است فردا صبح وارد معمولان شود و مورد استقبال رسمی مسئولین شهرستان پلدختر قرار گیرد .

اسماعیلی بر خلاف معمول حضور وزرای معین در سفرهای رئیس جمهوری به استان ها ، جلسه رسمی نخواهد داشت و بر خلاف برنامه ریزی های اولیه برای برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان ، این جلسه برگزار نخواهد شد .

تجدید میثاق با مقام شامخ شهدا ، بازدید از پروژه های عمرانی بخش معمولان ، بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان پلدختر از جمله قطعه چهار محور پلدختر – خرم آباد ، پمپاژ واشیان ، دیوار ساحلی پلدختر و پالایشگاه سراب حمام ، حضور در فرمانداری و دیدار با چند نفر از افراد تعیین شده از قبل به نمایندگی از اقشار مردم !! ، نهار و نماز و حضور در خرم آباد برای شرکت در جلسه شورای اداری لرستان به ریاست رئیس جمهور از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان پلدختر هستند .

 

عباس دارایی / بلوطستان

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان