شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » فرماندار کوهدشت: ۱۸۰ کیلومتر از راه‌های این شهرستان آسفالت نیست

پاسگاه پلیس‌راه زانوگه (کوهدشت – اسلام‌آباد) با حضور داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی، نماینده، فرماندار و امام‌جمعه کوهدشت و برخی ا مدیران استانی افتتاح شد. به گزارش بلوطستان، فرماندار کوهدشت در این آیین گفت : در حال حاضر از ۸۰۰ کیلومتر راه در این شهرستان ۱۵۰ کیلومتر اصلی و مابقی فرعی است.  به گفته نورمحمد فردی بیرانوند در حال حاضر ۱۸۰ کیلومتر از راه‌های این شهرستان آسفالت نیست.

photo_2016-09-08_20-46-40
وی با بیان اینکه مسیر کوهدشت به زانوگه بعد از گذشت چند سال همچنان در حال تعریض است ادامه داد: هر ماه بیش از دو هزار تانکر عراقی از این مسیر عبور می کند که با توجه به مشکلاتی که این جاده دارد باید هر چه سریعتر تعریض شود.
حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت نیز در این آیین گفت : در مسیر راه های کوهدشت به ویژه در گردنه زانوگه و داراب کوشکی و نعل شکسته تصادفات منجر به فوت زیادی رخ داده است. وی بیان کرد : نقاط حادثه خیز در این شهرستان باید حذف شوند و اعتبارات مورد نیاز برای این راه ها اختصاص یابد.
وی همچنین خواستار تسریع در تکمیل چهارخطه خرم آباد -کوهدشت شد.  به گزارش بلوطستان؛ ملکشاهی نماینده کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه کوهدشت به زانوگه ، جاده بابازید به پل سیمره ، گردنه پای آستان و ریش‌بر ، جاده کشماهور به درب گنبد ، تعریض جاده طرهان و کونانی از جمله مشکلات جدی راه شهرستان می باشند. وی اظهار داشت: انتظار می رود که مسئولین ذیربط در برنامه‌ریزی نسبت به تخصیص اعتبار جاده های مورد اشاره اقدام لازم را معمول دارند.

به گزارش بلوطستان به نقل از ایرنا، ساختمان پاسگاه پلیس راه کوهدشت – اسلام آباد در دو فاز اجرا شده که فاز اول آن شامل یک ساختمان اصلی و دو ساختمان جنبی است. مساحت ساختمان اصلی این پاسگاه ۴۴۴ مترمربع بوده و در مجموع در فاز اول این پروژه حدود پنج میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. فاز دوم پروژه پاسگاه پلیس راه کوهدشت -اسلام‌آباد شامل محوطه‌سازی و اجرای رمپ های ورود و خروجی بوده که حدود هشت میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال برای آن هزینه شده است.

photo_2016-09-08_20-45-58 photo_2016-09-08_20-46-18 photo_2016-09-08_20-46-25 photo_2016-09-08_20-46-32  photo_2016-09-08_20-46-48

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان