شما اینجا هستید
اجتماعی » لزوم توجه ویژه استاندار لرستان به مشکلات روستای سیرم بخش پاپی

روستای سیرم بخش پاپی یکی از روستاهای دهستان تنگ هفت بخش پاپی است که با آب و هوای معتدل و طبیعتی بکر و دیدنی هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند.  این روستا در دفاع مقدس نیز چند شهید و جانباز و آزاده را تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است .

مردم این روستا از محرومیت رنج برنده و انتظار دارند استاندار لرستان و مدیران استانی با توجه به رویکرد محرومیت زدایی دولت سیزدهم به این منطقه سفر کرده و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات اهالی قرار گیرد.

ناهموار بودن جاده دسترسی ، نبود سیستم لوله کشی آب شرب ، وجود مدارس کپری و .. عمده ترین مسائل و مشکلات این روستا به شمار می رود .

تجهیز مدارس این روستا وجمع آوری مدارس کپری ، رسیدگی وترویج کشاورزی واعزام تیم متخصان حوزه کشاورزی برای اصلاح درختان انارو .. ،  ترمیم کانالهای آبیاری از سوی جهاد کشاور زی ، رسیدگی امور دام و دادن داروهای یارانه ای جهت درمان دامهای مولد، رسیدگی به اشتغال جوانان روستا و اعطای تسهیلات اشتغالزایی و مقاوم سازی منازل روستایی از جمله انتظاراتی است که اهالی این روستا از استاندار لرستان بعنوان نماینده عالی دولت در استان و مدیران مربوطه دارند که امید می رود مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

 

 

 

ابراهیم شفیعی / بلوطستان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان