شما اینجا هستید
خبری » توقف عقاب معمولان در خانه / پیروزی آرسین رومشکان در بازی خانگی و برتری پرگل پاسارگاد کوهدشت در خرم آباد

دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول فوتبال لرستان با برگزاری سه دیدار از گروه یک آغاز شد . به گزارش بلوطستان در این دیدارها تیم صدرنشین عقاب معمولان که در دوره رفت با ۱۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار داشت در خانه برابر مهریار پلدختر با تساوی بدون گل متوقف شد .

در دیگر دیداری های این گروه آرسین مهر رومشکان برابر شاهین کورش خرم آباد به برتری چهار بر سه رسید و پاسارگاد کوهدشت هم در بازی خارج از خانه در خرم آباد چهار بر دو از سد پیشتازان چگنی گذشت .

معمولانی ها در حالی با برتری در این دیدار خانگی تا حدودی می توانستند خیال خود را برای صعود به مرحله بعد راحت کنند که حالا با این تساوی و پیروزی رقبای خود در دو دیدار دیگر این گروه ، پشت سر خود سه تیم مدعی را می بینند که کار را برای صعود  برای تیم ها در این گروه به کلافی پیچیده تبدیل کرده است .

در جدول رده بندی آرسین مهر رومشکان هم امتیاز با عقاب معمولان ۱۳ امتیازی است و با تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رده دوم قرار گرفته است . پاسارگاد کوهدشت با ۱۲ امتیاز ، مهریار پلدختر با ۱۱ امتیاز ، پیشتازان چگنی ۳ امتیاز و شاهین کورش خرم آباد هم بدون امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان