شما اینجا هستید
خبری » لزوم پرداخت سهم یک درصد ورزش توسط دستگاه های اداری پلدختر

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان در ادامه بازدید های  شهرستانی با هیات همراه جهت بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی –  ورزشی  پلدختر به این شهرستان سفر کرد.

سرپرست ورزش وجوانان لرستان  در جریان این سفر  از چمن مجموعه ورزشی شهید سرمالیان ، استخر شنای امید ،سالن کشتی ودیگر اماکن ورزشی  پلدختر  بازدید کرد.

 قیاسیان در حاشیه این بازدید به خبرنگاران گفت: با توجه به سفر اخیر ریاست محترم جمهوری به استان وپیگیری های استاندار محترم لرستان  و مجمع نمایندگان استان اعتباراتی به مبلغ ۱۸۴میلیارد به حوزه ورزش استان جهت بهسازی و تکمیل پروژه های نیمه تمام تخصیص پیدا کرد که از این مبلغ ۱۰میلیارد تومان به حوزه ورزش پلدختر و بهسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان تعلق گرفت.

وی با بیان اینکه بهسازی مجموعه ورزشی شهید سرمالیان ، راه اندازی تاسیسات و احداث چمن مصنوعی در این مجموعه را در دستور کار قرار داده ایم ، افزود:   همچنین پیگیر بازسازی سایر سالن های ورزشی این شهرستان نیز هستیم.

سرپرست ورزش وجوانان لرستان به آخرین وضعیت استخر شنای امید شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: بهسازی استخرشنای امید  نیز جز برنامه ها است  و امیدواریم که تا ده روز آینده شاهد راه‌اندازی و استفاده عموم مردم  از استخر مذکور باشیم.

 سید آرش قیاسیان با اشاره به آسیب های سیل سال ۹۸ به حوزه  ورزش پلدختر ، خاطر نشان کرد: باتوجه به  آسیب های این  سیل  ازجمله مجموعه ورزشی  شهید سرمالیان اهمیت ویژه ای برای  توسعه ورزش  پلدختر در ابعاد مختلف همگانی، قهرمانی ، روستایی و عشایری  ، بانوان و…فائل هستیم  و تلاش می کنیم توجه ویژه ای  را به این شهرستان داشته باشیم.

وی گفت: دستگاه های اداری پلدختر سهم یک درصد ورزش را برای توسعه وافزایش سرانه ورزشی این شهرستان پرداخت کنند. وی افزود: اصلاح و بهسازی چمن طبیعی مجموعه شهید سرمالیان  به مصنوعی  با توجه به تخصیص اعتبار صورت گرفته در دستور کار است ؛  همچنین تجهیز اداری و ورزشی شهر معمولان نیز  مد نظرقرار دارد.

سرپرست ورزش وجوانان لرستان گفت: در بعد همگانی برنامه های  متنوعی مانند همایشات ورزشی  وازجمله  جام پرچم  را در سطح روستا ها داریم که امیدواریم با مساعدت مسئولین شهرستانی انجام گیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان