شما اینجا هستید
خبری » معاون سیاسی امنیتی مهم ترین انتصاب زیویار پس از سفر رئیسی

 

ادامه تغییرات معاونین و مدیران کل ستادی استانداری لرستان به بعد از سفر رئیس جمهور به لرستان موکول شده است . به گزارش بلوطستان در حالی زیویار استاندار لرستان در حرکتی کم سابقه بدون تغییر معاونین استاندار اقدام به تغییر و انتصاب در حوزه مدیران کل ستادی استانداری لرستان کرده است که قرار است ادامه عزل و نصب های استاندار در حوزه های معاونتی و ستادی به بعد از سفر رئیس جمهور موکول شود.

زیویار برای تغییر در معاونت سیاسی و امنیتی استانداری نیز مدت هاست به جمع بندی رسیده و بر اساس اخبار کاملا موثق یکی از فرمانداران دولت احمدی نژاد در دو شهرستان سمنان که اهل چهارمحال بختیاری است را برای این معاونت به وزارت کشور معرفی کرده است .

این گزینه غیر بومی کاملا مورد وثوق استاندار لرستان است و در جریان فعالیت های انتخاباتی زیویار در ستاد سحر ( ستاد حامیان رئیسی ) با او سابقه همکاری داشته است .

در عین حال شنیده می شود برخی ستادهای رئیسی در استان و فعالان سیاسی حامی دولت از انتصابات استاندار رضایت ندارند و به همین دلیل زیویار ترجیح داده است به منظور جلوگیری از حواشی قبل از سفر رئیس جمهور ، تغییرات اصلی خود را به بعد از سفر رئیس جمهور به استان که قرار است پنجشنبه این هفته به لرستان سفر کند ، موکول کند.

استاندار لرستان همچنین کار تغییرات در حوزه فرمانداران را نیز پس از جمع بندی و بررسی گزینه ها نهایی کرده و احتمالا دی ماه انتصابات خود در این حوزه را استارت خواهد زد .

  1. HOT Video

    ❤️ Alice sent you a HOT video! Click Here: http://bit.do/fSHAz ❤️

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان