شما اینجا هستید
خبری » پیشتازی بهزیستی در جدول رده بندی / رقابت شدید مدعیان و قعرنشینان

 

هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال لرستان با برگزاری ۵ بازی در شهرهای مختلف استان پیگیری شد . به گزارش بلوطستان در این دیدارها تیم بهزیستی خرم آباد در ادامه روند نتیجه گیری اش در هفته های اخیر با نتیجه دو بر یک برابر کیوگشت خرم آباد در دربی و بازی حساس بالانشین ها به برتری رسید .

پرسپولیس پلدختر در خانه پذیرای شاهین ازنا بود که این تیم را با سه گل بدرقه کرد ، رهاورد خرم آباد در دربی دیگر خرم آباد برابر رادین نود این شهر نتیجه را دو بر یک واگذار کرد .

پرسپولیس الیگودرز در خانه برابر تیم قعرنشین پارسه الشتر با نتیجه دو بر صفر به برتری رسید و دیدار دو تیم شهرداری بروجرد و وحدت فلک الدین هم با نتیجه دو بر دو به پایان رسید .

در جدول رده بندی این رقابت ها تیم بهزیستی خرم آباد با ۱۷امتیاز در صدر قرار دارد ، تیم های پرسپولیس پلدختر و پرسپولیس الیگودرز ۱۶ امتیازی هستند ، دو تیم شهرداری بروجرد و کیوگشت خرم آباد نیز با ۱۵ امتیاز در تعقیب صدرنشینان قرار دارند .

رادین نود خرم آباد با ۱۰ امتیاز ، رهاورد خرم آباد ۹امتیاز ، شاهین ازنا ۸ امتیاز ،وحدت فلک الدین ۶ امتیاز ، وحدت بالاگریوه ۶ امتیاز و پارسه الشتر ۴ امتیاز در رده های ششم تا یازدهم جدول رده بندی قرار گرفتند .

تیم فوتبال رادین نود به استفاده تیم پارسه الشتر از بازیکن غیر مجاز در دیدار هفته قبل اعتراض کرده است که در صورت صدور رای کمیته انظباطی به نفع این تیم ، رادینی ها با ۱۳ امتیاز به جمع تیم های مدعی این فصل لرستان اضافه خواهند شد .

  1. HOT Video

    ❤️ Alice sent you a HOT video! Click Here: http://bit.do/fSHAz ❤️

  2. Best Dating App 2021

    ❤️ Alice want to meet you! Click Here: http://bit.do/sdfsere ❤️

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان