شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » معشوره به پلدختر و چگنی خسارت وارد نمی‎کند

نماینده‌ی مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس شورای اسلامی معتقد است که نظر برخی درباره این‌که سد معشوره به شهرستان‎های پلدختر و چگنی خسارت وارد می‎کند، غیرکارشناسی است.

به گزارش بلوطستان  به نقل از ایسنا، «الهیار ملکشاهی» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدمت‎رسانی در جامعه باید تعادل داشته باشد و نیاز است شرایطی فراهم شود که استان‎های عقب‌مانده به برخوردار برسند.وی با اشاره به این‌که یکی از بسترهای مهم توسعه، زیرساخت است، افزود: خوشبختانه در چند سال‎گذشته اتفاقات خوبی در این زمینه در شهرستان کوهدشت رخ داده است.

ملکشاهی درباره سد معشوره، خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهمی که مدت‎ها پیگیر آن هستیم، اجرایی شدن این سد است. کسانی‎که می‎گویند وجود سد معشوره به شهرستان پلدختر و چگنی خسارت وارد می‎کند، در اشتباه هستند.نماینده‌ی مردم کوهدشت تصریح کرد: چنین نظری کارشناسی نیست و بانظر اهل فن مغایرت دارد، اگر معشوره احداث شود، سیلاب‎ها را کنترل و اجازه نمی‎دهد رودخانه کشکان خشک شود و منفعت آن به مناطق پایین‎دستی و شهرستان‎های چگنی و پلدختر نیز می‎رسد.

  1. سجاد

    ما نخواستیم خیر شما را شر معشوره و اینها را بر ما نزنید…….

  2. کارشناس آب

    پروژه های سد و سازه های جانبی، غالباً از اثرات و پیامدهای ناسازگار زیست محیطی برخوردار می باشند. نمونه پیامدهای ناسازگار سدسازی را می توان در رسوبگیری اقتصادی- اجتماعی- زه دار شدن وشوری اراضی، عدم مدیریت بهره برداری مناسب، مسائل تلفات آب، جابجایی مردم و مشکلات آب در پایین دست است همه باید بدانند که منطقه پلدختر آبرفتی است در صورت ایجاد معشوره اراضی اش به شوره زار تبدیل می شوند چون یک دبی کوچک به ما تعلق می گیرد هر کی میگه معشوره زیان نداره کارشناس نیست

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان