شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » نماینده مجلس به یاد فرزندش مدرسه می‌سازد

 
 

کلنگ ساخت مدرسه ۶ کلاسه مرحوم میلاد توکلی در شهرستان الیگودرز بر زمین زده شد.به گزارش بلوطستان به نقل ازیافته، با حضور محمدتقی توکلی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، محمد چگنی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان، ولی‌الله میرزایی‌اصل فرماندار الیگودرز، محمدرضا محمدی مدیر آموزش وپرورش شهرستان الیگودرز، سیدعلی‌محمد رضوی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌سازاستان لرستان و جمعی از مسئولان کلنگ ساخت ۶ پروژه آموزشی و فرهنگی خیرساز هم زمان در این شهرستان انجام شد.

نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به لزوم حمایت از آینده‌سازان کشور اظهار داشت: امروزه هر کشوری که از دانش برتر برخوردار و مجهز به سرمایه انسانی کارآمد باشد، پیشرفت خواهد کرد.
محمدتقی توکلی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در توسعه و پیشرفت کشور گفت: تمام پیشرفت‌هایی که امروز و در عرصه‌های مختلف شاهد آن‌ها هستیم، نتیجه تلاش دیروز معلمان است و یقیناً باید زیرساخت‌های این فعالیت‌ها فراهم شود.
قابل ذکر است عملیات ساخت مدرسه ۶ کلاسه زنده‌یاد مهندس میلاد توکلی با همت و مشارکت مهندس توکلی نماینده مردم شهرستان الیگودرز با اهداء مبلغ ۳ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع اجراء می‌شود.
مرحوم میلاد توکلی فرزند ۲۴ ساله محمد‌تقی توکلی نیمه‌شب ۲۵ مردادماه ۱۳۹۳ در جاده قدیم ازنا به الیگودرز به سبب واژگونی خودرو درگذشت. اینک در آستانه فرا رسیدن مراسم سالگرد وی، در اقدامی پسندیده، ساخت یادبود نیکی به نام او در الیگودرز آغاز شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان