شما اینجا هستید
خبری » هیات کشتی لرستان در میان سه هیات برتر کشتی کشور است

علیرضا دبیر با اشاره به عملکرد هیات کشتی لرستان در دو سال گذشته گفت: هیات کشتی لرستان امروز جزء سه هیات کشتی برتر کشور است و قطعا در روزهای آینده مبلغی جهت کمک به فعالیت‌های کشتی استان به این هیات پرداخت خواهد شد.

به گزارش بلوطستان روابط عمومی هیات کشتی لرستان صبح امروز ۲۱ تیرماه علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران در مجمع عمومی هیات کشتی استان که در سالن شهرداری شهر خرم‌‌آباد برگزار شد گفت: با وجود اینکه همه جای ایران حاشیه در اطراف ورزش وجود دارد اما کشتی لرستان اینروزها در حال پیشرفت است.

وی منیّت افراد را آسیب کشتی دانست و افزود: اگر روزی تصمیم گرفتیم که بگوییم ما و همه در کنار هم به کشتی کمک کنیم از بسیاری از مشکلات عبور می‌کنیم چرا که امروز با وجود شما دلسوزان و پیشکسوتان کشتی استان و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان که از خانواده کشتی است، فرید بهرامی رئیس این هیات فرصت خوبی برای بالابردن سطح کشتی لرستان دارد.

وی تصریح کرد: بنده هرگز حاضر نخواهم بود چشمم را بر روی حقیقت ببندم و اعلام میکنم هیات کشتی لرستان جزء سه هیات برتر کشتی کشور است، که البته این با کمک تمامی اهالی کشتی استان امکان پذیر شده است.

دبیر با تاکید بر اینکه بر کشتی استان لرستان اشراف کامل دارد و از عملکرد هیئت‌های فعال شهرستانی استان نیز با اطلاع است افزود: قطعا به این هیئت‌ها از طرف فدراسیون کمک‌های ویژه خواهد شد و در همین رابطه نیز در روزهای آینده قطعا مبلغی جهت کمک به فعالیت‌های هیئت‌های شهرستانی به هیات استان پرداخت خواهد شد.

علیرضا دبیر توجه به کشتی پایه را اولویت اول کشتی کشور دانست و تصریح کرد: وقتی نونهالان و نوجوانان کشتی‌گیر لرستانی در سطح کشور و در مسابقات مختلف شاخص می شوند، این یعنی در همین استان سه سال دیگر کشتی گیران بزرگسالش شاخص می شوند.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان