شما اینجا هستید
خبری » چشمک کیوگشت به قهرمانی / بروجردی ها در انتظار خلق یک معجزه / سقوط وحدت فلک الدین ، وحدت بالاگریوه و پارسه الشتر

کیوگشت خرم آباد با پیروزی برابر شهرداری بروجرد در آستانه قهرمانی در رقابت های فوتبال لیگ برتر فوتبال لرستان قرار گرفت . به گزارش بلوطستان در جریان هفته ما قبل پایانی لیگ برتر فوتبال لرستان کیوگشت خرم آباد برابر شهرداری بروجرد به برتری سه بر یک رسید .

شهرداری بروجرد که برای قهرمانی در رقابت های این فصل نیازمند یک امتیاز در خرم آباد بود تا با پیروزی در برابر وحدت بالاگریوه سقوط کرده در هفته پایانی جشن قهرمانی بگیرد برابر کیوگشت خرم آباد کاری از پیش نبرد و با سه گل مغلوب شد .

کیوگشت حالا با برتری برابر شاهین ازنا در بازی هفته آخر می تواند عنوان قهرمانی را کسب کند ، در آن سوی این رقابت نفس گیر برای قهرمانی نیز تیم فوتبال شهرداری بروجرد در خانه پذیرای وحدت بالاگریوه تیم سقوط کرده خرم آبادی خواهد بود و در صورتی که کیوگشت در ازنا از پس شاهین این شهر برنیاید می تواند با پیروزی در دیدار خانگی اش در بروجرد جشن قهرمانی بگیرد .

در دیگر دیداری های این هفته تیم پارسه الشتر دیگر تیم سقوط کرده به لیگ یک حاضر به بازی در پلدختر نشد و رهاورد خرم آباد هم برای دیدار با پرسپولیس الیگودرز رنج سفر به این شهر را متحمل نشد تا پرسپولیس های الیگودرز و پلدختر صاحب سه امتیاز بی دردسر شوند.

بهزیستی خرم آباد هم در خانه با سه گل برابر تیم وحدت بالاگریوه تیم از پیش سقوط کننده خرم آبادی به برتری رسید و وحدت فلک الدین نیز در یک بازی حساس که می توانست پیروزی در آن شرایط این تیم را بهبود بدهد برابر شاهین ازنا در خرم آباد به تساوی یک بر یک رسید .

در جدول رده بندی تیم های کیوگشت خرم آباد با ۴۱ امتیاز ، شهرداری بروجرد با ۴۰ امتیاز ، پرسپولیس الیگودرز با ۳۷ امتیاز ، پرسپولیس پلدختر با ۳۴ امتیاز ،بهزیستی خرم آباد با ۳۳ امتیاز ، رادین نود خرم آباد با ۲۶ امتیاز ، شاهین ازنا با ۲۵ امتیاز ، رهاورد خرم آباد با ۲۲ امتیاز در رده های اول تا هشتم قرار دارند .

همچنین تیم های خرم آبادی وحدت فلک الدین با ۱۷ امتیاز  ووحدت بالاگریوه ۹ امتیاز و پارسه الشتر ۹ امتیاز به لیگ یک سقوط کردند .

 

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان