شما اینجا هستید
دسته‌بندی نشده » کمیته‌ای ویژه استخدام‌های بهداشت و درمان پل‌دختر را بررسی می‌کند

در پی اعتراض به استخدام های صورت گرفته اخیر در بیمارستان و شبکه بهداشت پلدختر و تجمع برخی معترضین در مراسم افتتاح و بهره برداری از پایگاه سلامت کوی بسیجیان به دستور فرماندار پلدختر کمیته ویژه ، استخدام های اخیر در بهداشت ودرمان و بیمارستان پلدختر را بررسی می کند .
IMG_4044

به گزارش سفیرافلاک، در این خصوص با دستور فرماندار پلدختر جلسه ای با حضور معترضان ، سرپرست شبکه بهداشت ودرمان پلدختر و با دعوت از معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی که برای مراسم بهره برداری پایگاه سلامت به پلدختر سفر کرده بود در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد . در این جلسه نورالدین درمنان فرماندار پلدختر با تاکید بر شفاف سازی کلیه امور استخدامی در ادارت پلدختر گفت : در این یک ماه که بعنوان فرماندار پلدختر منصوب شده ام شاهد اعتراض های فروانی در خصوص استخدام ها هستم. وی عنوان کرد:این مسئله علاوه بر تلف کردن  وقت به چالشی برای فرمانداری بعنوان بالاترین مقام اجرایی در شهرستان تبدیل  شده است . وی تصریح کرد: اگر صحبت های معترضان در خصوص استخدام رابطه ای که مدارک تحصیلی آنها هیچ سنخیتی با وظایف محوله نداشته باشد درست باشد با مدیرانی که در این زمینه تخلف کرده اند برخورد خواهد شد .

درمنان با تاکید بر اینکه همه باید  پایند به قانون باشنداظهار داشت : قابل قبول نیست به بهانه اینکه چون برخی خدمات ارگانهای دولتی به بخش خصوصی واگذار شده از وظایف نظارتی خود شانه خالی کنیم. فرماندار پلدختر ادامه داد:ادارات مربوطه بعنوان کار فرما وظیفه نظارت بر پیمانکاران را به عهده دارند و اگر بگوییم گرفتن نیروها و استخدام افراد به ما ربطی ندارد و با پیمانکاران است مردم از ما قبول نمی کنند. در این جلسه دکتر دریک معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه طبق قانون برای ارائه خدمات بهتر وبالا رفتن کیفیت بخش های خدماتی ،تاسیسات ، نقلیه و باغبانی به بخش خصوصی واگذار شده است  گفت : استخدام هایی که در این راستا صورت گرفته و کسانی که در شبکه بهداشت استخدام شده اند با برگزاری آزمون و اطلاعیه های قبلی بوده است .

وی بیان کرد: کلیه افرادی که توسط پیمانکاران بکار گیری شده اند باید مدارک تحصیلی آنها مرتبط با رشته کاری آنها باشد و چنانچه شرکتی خلاف این عمل کرده آنرا بررسی و با متخلفان برخورد می کنیم . در پایان طی مصوبه ای قرار شد کمیته ای ویژه با حضور نمایندگانی از  دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، فرماندار پلدختر  و امام جمعه  روز شنبه مورخه ۱۶/ ۸/۹۴  با حضور معترضان تشکیل وموارد مطرح شده را بررسی کند .

  1. فوق لیسانس بیکار بی شانس

    سلام آقای درمنان. در مرکز بهداشت پلدختر خانمی بنام (ر) دارد استخدام میشود که متولد۱۳۶۰ میباشد شرایط سنی ندارد در حالیکه خانم دیگری که فوق لیسانس رشته مربوطه را دارد و با شرایط سنی را جواب منفی دادند و با پیگیری که شد مشخص شد نماینده پلدختر بخاطر مسائل انتخاباتی آن خانم بدون شرایط را به علوم پزشکی استان سفارش کرده است و در حال گذراندن فرآیند استخدامی می باشد.

  2. ناشناس

    …………. عدیده نماینده پلدختر بخصوص در حوزه بهداشت ودرمان داد مردم شهر رادراورده است

  3. لیسانس بدون پارتین

    ازفرماندار محترم خواهشدیم استخدامهای فاه ای رادر شبکه بهداشت شهرستان را بررسی نمایند.جوانان بیکار را دریابید.حق را به حقدار بسپاریدای وای از دست نماینده ی پلدختراین همه …….بس است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان