شما اینجا هستید
سیاسی » ملکشاهی نمی‌تواند کاندیدای اصولگرایان باشد/ با امامی‌راد اختلاف خاصی ندارم/ در صورت خواست مردم در انتخابات آینده حضور خواهم داشت

به گزارش بلوطستان نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در مجلس هشتم در نشستی که با حضور برخی از خبرنگاران این شهرستان برگزار شد به تبین مسائل سیاسی، رویدادهای شهرستان و همچنین انتخابات پرداخت. آن‌گونه که سایت‌های خبری آورده‌اند وی در این نشست  فتنه ۸۸ را تهدیدی فراتر از شعارها و اعتراضات دانست و گفت: کار به جایی رسیدکه فتنه‌گران به خیمه‌گاه عزادران حمله کرده و بسیج و اماکن عمومی آسیب رساندند و حتی عکس و تمثال امام راحل را پاره کردند. وی افزود: حضورمردم در ۹ دی به فتنه‌ها پایان داد و تیر خلاصی بود بر پیکره فتنه گران و هتاکان به انقلاب و رهبری و برهمین اساس ۹ دی یک روز ماندگار و خودجوش و مردمی است.

شاهرخی قبادی اظهارداشت:تمام کسانی که به موسوی و کروبی رأی دادند در فتنه شرکت نداشته ودر مراسم روز ۹ دی نیزخیلی از افرادی که به موسوی و کروبی هم رأی داده بودند حضورداشتندو در واقع اکثریت جریان اصلاحات نیز طرفدار ولایت و رهبری هستند و ما باید از تندروی و تهمت خودداری کنیم.
ایشان در خصوص وضعیت موسوی و کروبی گفت: بر اساس سی سال تجربه ی قضایی محاکمه ی این اشخاص را عادلانه تر و قانونی تر می دانم.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس هشتم درتشریح عملکرددوران نمایندگی اش گفت:مصوبات بی سابقه ایی درراستای عمران و آبادانی کوهدشت از دولت اخذکردم که سدمعشوره مهم ترین آنهابشماررفته وحتی بارقه ایی ازامیدرادرمردم ایجادکردامامتاسفانه پس ازآن دردوره اخیر برخلاف توقع و انتظار مردم درراستای مصوبات، فرصت سوزی شد و مایه ی تاسف است که این فرصت ها از مردم کوهدشت ورومشگان سلب شده است.شاهرخی قبادی گفت:مگر مسخره بازی است که دولت پنجاه میلیارد تومان را برای معشوره هزینه کند بعد بگویند طرح ایجاد آن قانونی نیست؟!!.وی باصراحت افزود: اگر بنده نماینده ی مردم کوهدشت بودم، این فرصت سوزیهاوحرف هاوبحث ها وجودنداشت. اعلام می کنند که معشوره کاغذپاره است چطور باید روند عملیات آن قانونی شود؟

 حجت الاسلام علی شاهرخی قبادی حوزه انتخابیه کوهدشت ورومشگان  رامتشکل ازدوجریان عمده اصولگراواصلاح طلب ارزیابی کردواظهارداشت: هرکدام ازاین دوجریان سیاسی که کاندیدای واحدداشته باشندمی توانندپیروزانتخابات باشند.نماینده کوهدشت درمجلس هشتم تدبیروعقلانیت رادرمسائل انتخاباتی آینده ضروری دانست وگفت:بردباجریانی است که برمدارتدبیروعقلانیت حرکت کند. وی باارزیابی فضای سیاسی شهرستان کوهدشت گفت:براساس شنیده هاجریان اصلاح طلب می خواهدباکاندیدای واحدبه انتخابات مجلس دهم واردشوندوحتی درنشست هایشان ازتعبیرکاندیدای اجاره ایی استفاده وگفته اندماکاندیدای اجاره ایی نخواهیم داشت وباکاندیدای صرفااصلاح طلب به میدان خواهیم آمد.

شاهرخی قبادی درادامه بازبرپایی نشست های باهمین موضوع دراردوگاه اصولگرایان خبردادوگفت:اصولگرایان هم درنشست های خودبروحدت تاکیددارندواگرهردوجریان سیاسی به وحدت برسندپیروزی باجریان اصولگراست چون که جمعیت وگستردگی اش ازجریان اصلاح طلب بیشترووسیع ترخواهدبود.وی اظهارداشت: دردوره هشتم بنده به تنهایی ۶۰ هزار و تمام کاندیداهای غیراصول گرا ۵۰ هزار آرا را کسب کردندکه نشان دهنده چربش اصولگرایان براصلاح طلبان درکوهدشت است.نماینده مردم کوهدشت ورومشگان درمجلس هشتم تلویحاازآمادگی خودبرای حضوردرانتخابات آینده خبردادوگفت: برای حضوردرانتخابات آینده تابع نظر جمع و مردم هستم و اگر مردم از من بخواهند درانتخابات حضورپیداخواهم کرد.وی ازرایزنی های جریان اصولگرادراین راستاخبردادوافزود:اگردرانتخابات حضورپیداکنم با تجربه و شناختی که از هوش مردم کوهدشت سراغ دارم  تصور می کنم شانس آن را دارم که توفیق حاصل شود.

حجت‌الاسلام علی شاهرخی قبادی باعنوان اینکه دردوره نمایندگی اش بیشترکارعمرانی کرده وازسیاسی بازی پرهیزکرده است،گفت:دربین مدیران زمان نمایندگی من برخی افرادبودندکه سابقاازاصلاح طلبان بشمارمیرفتندوبرای همین موضوع ازمن ایرادگرفته می شداماچون مدیران خوبی بودندایستادم وازآنهاحمایت کردم.

وی بااذعان به انشعاب درجریان اصولگرایی کوهدشت گفت: دست های ناپاکی به دنبال اختلاف افکنی دربین اصولگرایان شهرستان هستندوانشعاب جریان اصولگرایی کوهدشت به خاطر وجود من و آقای امامی راد است. وی افزود:من وامامی راد در اصول مشکل نداشته و اختلاف خاصی نداریم. شاهرخی قبادی به انتخابات ریاست جمهوری هم گریزی زدوگفت:در انتخابات ریاست جمهوری نیز عدم وحدت اصولگرایان موجب پیروزی آقای روحانی شد.رئیس کمیسیون قضایی مجلس هشتم افزود:کسانی که وحدت را به وجود بیاورند باید تعهد نمایند کاندیدای مورد نظر برنامه های خود را عملی کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان