شما اینجا هستید
اجتماعی » ادامه فشارها برای تعیین رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر

گفته می شود به زودی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان پلدختر منصوب خواهد شد . در حالی پیش از این در فروردین ماه سالجاری بر اساس شنیده های موثق و منابع نزدیک به دانشگاه علوم پزشکی لرستان دکتر امین حسنوند در آستانه ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر قرار داشت که این انتصاب از سوی رئیس دانشگاه منتفی شد .

رئیس دانشگاه که در آن برهه حساسیت ها و مخالفت ها را در پلدختر در زمینه انتصاب رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان را احساس کرده بود ، یک ماه این تغییر را به تاخیر انداخته و در این زمینه تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است .

حالا بر اساس شنیده های موثق اکبر جوادی گزینه اصلی و پیشنهادی به  دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای سرپرستی شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر بوده و گویا هماهنگی های لازم در فرمانداری پلدختر البته با چراغ سبز فلان فرد در تهران برای انتصاب او صورت گرفته و به نظر می رسد کار انتصاب او نهایی شده است .

جوادی هم اکنون رئیس دانشکده پرستاری پلدختر است که در ششم آذر سال ۹۵ و در دوره ریاست دکتر ساکی بر دانشگاه علوم پزشکی لرستان در دولت سابق بعنوان رئیس این دانشکده منصوب شده است .

او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته پرستاری گرایش داخلی-جراحی از دانشگاه اصفهان وعضو هیات علمی دانشکده پرستاری پلدختر است .

حالا با فشارهای بیرونی بر دانشگاه علوم پزشکی شنیده می شود این فرد گزینه اصلی ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر است و همین موضوع واکنش هایی را در پلدختر برانگیخته است . استدلال مخالفین این انتصاب احتمالی این است که این فرد در دولت سابق مسئولیت داشته و نباید ریاست دانشگاه علوم پزشکی بدون در نظر گرفتن  حساسیت ها در پلدختر و همچنین بی توجه به خواست ستاد سلامت حامیان رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۱۴۰۰ اقدام به انتصاب او کند ، مادامی که رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اذعان دارد فشارهای سیاسی مانع از تسهیل در امورات دانشگاه علوم پزشکی است و او وعده داده است دانشگاه علوم پزشکی لرستان را از زیر فشارهای موجود بردارد معنایی ندارد در پلدختر او خلاف گفته های دیروز خود در جمع رسانه ها عمل کرده و زیر فشارها تن به انتصاب از این دست دهد ، انتصاب های این دستی در واقع تداوم وضع موجود است و تغییر محسوب نمی شود .”

گفتنی است دکتر علی صفدر سیاوشی متخصص اطفال از ۲۰ فروردین سال ۹۹ تا کنون بعنوان رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر فعالیت دارد .

  1. احمدی

    احسنت ، مطلب جالبی بود ، به درستی به زوایای موضوع پرداختید

  2. نورالدین احمدی

    سلام علیکم
    احسنت ، مطلب جالب و کاملی بود و نگارنده به همۀ زوایای موضوع پرداخته بود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان