شما اینجا هستید
اجتماعی » تسریع در روند تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام در سلسله و دلفان

سید آرش قیاسیان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان لرستان در ادامه سفرهای شهرستانی خود  در سفر به دلفان از طرح ها و پروژه های عمرانی و ورزشی این شهرستان بازدید کرد.

تکمیل پروژه سکوی تماشاگران بصورت کامل تا پایان سال جاری با توجه به قرارداد و مناقصه جدید با پیمانکار،تکمیل پیست دو و میدانی و هوشمندسازی آبیاری ورزشگاه بطور کامل،تعویض کف پوش سالن شهدا،برطرف نمودن نواقص سالن تختی شهرستان،پیگیری جهت تامین اعتبار سالن مسابقات شهرستان و تعمیر موتورخانه استخر از جملخ مواردی بود که سرپرست ورزش وجوانان لرستان در این سفر برآنها تاکید کرد.

قیاسیان همچنین در سفر به سلسله در جریان آخرین وضعیت پروژه های ورزشی این شهرستان قرار گرفت . بازدید از باشگاهای ورزشی کشتی و پیگیری مستقیم ازروندکارواعزام علیرضاحسنوندمدال  آور الشتری کشتی جهت اعزام به مسابقات آسیایی بلغارستان وسرکشی از سالن تیراندازی ورفع مشکلات این رشته و شنیدن صحبتهای  ندری رئیس هیات تیراندازی  ویکی از نامدارهای این رشته درکل کشور و همچنین بازدیدازسالن تمرینات بوکس الشتر از برنامه های سفر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان به سلسله بود.

سرپرست ورزش وجوانان لرستان در حاشیه این بازدید  هدف از این سفر را  بررسی ، بهسازی و تکمیل پروژه هایی نیمه تمامی ورزشی عنوان کرد و گفت:  در سفر  ریاست محترم جمهور اعتباراتی برای تکمیل این پروژه ها  تخصیص یافته است که امیدواریم با حمایت های استاندار محترم  و تلاش  همه همکاران انتظارات به حق وشایسته مردم شریف سلسله را در این خصوص  برآورده کنیم.

وی  با بیان اینکه  مجمع نمایندگان نیز  پیگیر بهسازی مجموعه های ورزشی در حوزه های انتخابیه هستند بر تسریع در روند تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام ورزشی شهرستان سلسله توسط اداره کل ورزش و جوانان تاکید کرد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان