شما اینجا هستید
خبری » شهرداری خرم آباد حامی محکم و مصمم ورزش لرستان است / شهرداری ما را برای ایجاد پیست دوچرخه سواری همراهی کند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان گفت:شهرداری مرکزی خرم آباد را از دیرباز تاکنون پشتوانه ای با صلابت و محکم اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان می دانم.

به گزارش بلوطستان سید آرش قیاسیان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان در نشست مشترک با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد اظهار کرد:حضور پررنگ شهرداری مرکزی خرم آباد در خدمات دهی به میهمانان مسابقات دو و میدانی کشور نشان از تعصب مجموعه این ارگان عظیم به ورزش استان است.

وی افزود:با توجه به ساماندهی اماکن ورزشی از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان انتظار می رود شهرداری خرم آباد در صدور پروانه های این اماکن همچون گذشته نهایت همکاری را با این اداره کل داشته باشد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان گفت :در صورت جانمایی و واگذاری زمین در مناطق حاشیه نشین از طرف شهرداری به ورزش و جوانان استان این اداره آمادگی دارد زمین های چمن مصنوعی و سالن های ورزشی جدیدی احداث نماید.

وی با تاکید بر احداث پیست جدید دوچرخه سواری در خرم آباد افزود:انتظار می رود شهرداری خرم آباد با تعجیل در معرفی چند نقطه کارشناسی شده جامعه ورزشی و اداره کل را در احداث این پیست مهم همراهی نماید‌.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان