شما اینجا هستید
اجتماعی » مشکلات پادگان ۰۷ هرچه سریعتر رفع شود/ آمادگی لازم برای جابجایی پارکینگ تپه ماسور را داریم

نایب رئیس شورای شهر خرم آباد گفت: امیدواریم هر چه زودتر مشکلات پادگان ۰۷ با همکاری ارتش و میراث فرهنگی برطرف شود . به گزارش بلوطستان مجید دریکوند در جلسه شورای اسلامی شهر خرم آباد با بیان این مطلب افزود:  بعد از برداشت صدها سرویس نخاله در پادگان ۰۷ و متحمل شدن هزینه های زیاد به شهرداری امیدوار بودیم که روند کار به اتمام برسد اما با گذشت زمان مشکلاتی در این زمینه به وجود آمد که کار هنوز به اتمام نرسیده و امیدواریم  ارتش و میراث فرهنگی پای کار باشند تا این مشکلات مرتفع شود.

وی گفت: شهرداری خرم‌آباد پس از تخریب حدود ۱۷۰۰ سرویس آوار برداری از پادگان را انجام داده اما به دلیل اختلاف بین ارتش و میراث فرهنگی نتوانستیم دیوار را برداریم و این امر مشکلاتی را شهرداری و مردم فراهم کرده است. نایب رئیس شورای شهر خرم آباد گفت : اختلاف ارتش و میراث به نگهداری از ساختمان‌های ارتش برمی‌گردد که ثبت ملی شده‌اند، ارتش می‌گوید میراث باید این ساختمان‌ها را خریداری و از آنها نگهداری کند اما میراث در مقابل می‌گوید: طبق قانون نگهداری ساختمان‌ها بر عهده ارتش به عنوان مالک است ، شهرداری راهکار خود را داده اما فعلا این موضوع مرتفع نشده است .

دریکوند گفت:  ساختمان ورودی پارک سرچشمه مربوط به ارتش است که برای ساماندهی اجرای طرح سراب شهوا و برای بازگشایی آن انتظار می‌رود ارتش همکاری لازم را با شهرداری داشته باشد.

نایب رئیس شورای شهر خرم آباد گفت:مشکلات پارکینگ تپه ماسور از پادگان ۰۷ هم کمتر نیست که در این راستا آمادگی داریم به صورت تهاتر زمین در اختیار آنها بگذاریم و یا به صورت مشارکتی بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان