شما اینجا هستید
اجتماعی » واگذاری زمین‌های دانشگاه لرستان برای مسکن ملی درست نیست/ کمبود دانشکده داریم/ ۱۸میلیارد تومان در سفر رییس جمهور برای تکمیل تقاطع همسطح دانشگاه اختصاص یافت

رئیس دانشگاه لرستان گفت : بیش از ۹۰ درصد تقاطع غیرهمسطح دانشگاه  لرستان تکمیل شده اما مشکل عمده قرای تکمیل آن مربوط به بدهی به پیمانکار است.

دکتر نظری در نشست با اصحاب رسانه با بیان این مطلب افزود: میلیارد تومان در سفر رییس جمهور برای تکمیل این پل مصوب شد که تا کنون یک سوم آن دریافت شده است و علاوه بر آن یک معارض محلی هم داریم که باید پرونده آن به سرانجام برسد.

وی بیان کرد: یک سوم از این اعتبار تا کنون به حساب دانشگاه واریز شده و پیگیری برای انتقال ما بقی این اعتبار به حساب دانشگاه در حال انجام است.

رئیس دانشگاه لرستان گفت: قول نمی‌دهم که این پروژه تا شهریور ماه به پایان برسد چرا که قوانین پیمانکاری یکی از مشکلات بر سر راه این پروژه است. باید ابتدا این مشکلات حل شوند.

وی با اشاره به  پیگیری برای راه‌اندازی آکادمی ورزش در دانشگاه لرستان اظهار کرد: به  دنبال سرمایه گذاری در حوزه ورزش در دانشگاه هستیم و در این راستا برای ساخت آکادمی ورزشی در دانشگاه توسط باشگاه خیبر تفاهم اولیه صورت گرفته است.

نظری با بیان اینکه واگذاری اراضی دانشگاه لرستان برای ساخت مسکن ملی درست نیست ، تصریح کرد: واگذاری زمین‌های دانشگاه لرستان یعنی بن بست توسعه دانشگاه، این در حالی است که ما در دانشگاه لرستان فقط ۶ دانشکده داریم دانشگاه‌های مشابه در استان‌های همجوار ما بیش از ۱۰ دانشکده دارند،  ما زمانی که بتوانیم مشکلات درون دانشگاه را حل کنیم می‌توانیم کمک حال سایر حوزه‌ها مانند کشاورزی و صنعت باشیم.

وی گفت: در دانشگاه لرستان، شش دانشکده داریم که البته دانشگاه‌های همسایه این دانشگاه دانشکده‌های بیشتری دارد و پیگیری برای افزایش این دانشکده‌ها در دانشگاه لرستان را در دستور کار است.

رئیس دانشگاه لرستان با اشاره به برنامه ۲۵ ساله و تفصیلی این دانشگاه افزود:  رتبه دانشگاه لرستان سطح سوم است. نظری ادامه داد: برنامه ما این است برای هر دانشجویی که بخواهد به سمت کارآفرینی برود یک مهارت برای توانمند سازی او فراهم کنیم و این کار را شروع کرده‌ایم و هیات‌های اندیشه‌ورز ما این را در دستور کار دارند.

عکس از رکنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان