شما اینجا هستید
خبری » کاندیداها از دادن وعده‌های خارج از وظایف خود خودداری کنند

photo_2017-03-15_20-48-25

استاندار لرستان گفت: مشارکت مردم در انتخابات یک فرصت است که توانسته نقشه‌های دشمن را نقش بر آب و تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.هوشنگ بازوند در سی و سومین گردهمایی ائمه‌جمعه استان لرستان که با حضور معاونت امور استان‌های شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه کشور در خرم‌آباد برگزار شد، ضمن تشکر از حمایت‌ها و دلسوزی‌های نماینده ولی فقیه در استان و سایر ائمه‌جمعه لرستان از مجموعه دولت در استان، گفت: از ائمه‌جمعه انتظار می‌رود در خطبه‌های نماز حمعه از کاندیداها بخواهند از دادن وعده‌های انتخاباتی خارج از توان و وظایف خود خودداری کنند.

به گزارش بلوطستان بازوند اظهار داشت :  استان در شرایط مطلوبی قرار دارد و نظرهای خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی از سوی ائمه‌جمعه ارائه شده است که با استفاده از آن‌ها کاستی‌ها رصد و پیگیری شده است.
وی نماینده ولی‌فقیه در استان را پرچم‌دار وحدت در استان دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی یک برنامه راهبردی و درازمدت برای کل کشور است، برنامه اقتصاد مقاومتی با یک برنامه دو ساله در سال‌های ۹۵ و ۹۶ در استان لرستان کلید خورده است، و با توجه به پیام‌های نوروزی مقام معظم رهبری یکی‌ از دغدغه‌های وی است که بهترین نسخه شفابخش برای اقتصاد کشور است.
بازوند با اشاره به این‌که دولت ارائه برنامه ششم توسعه را یک سال به تاخیر انداخت که بتواند اقتصاد مقاومتی را در آن بگنجاند، اظهارکرد:اقتصاد مقاومتی چتری برای تمام فعالیت‌های همه مردم و همه اقشار و اصناف بوده و هنر ما این است که اقتصاد را به دل مردم و در خانه‌ها ببریم.
استاندار لرستان جنگ امروز ما با دنیا و دشمنان را جنگ اقتصادی دانست و تصریح کرد: بهترین اقدام در مقابل این تهاجم از سوی دشمنان اقتصاد مقاومتی است.
وی با اشاره به این‌که استان ما از نظر نعمت‌های خدادادی استان فقیری نیست، اظهارکرد: اگر ما به‌دنبال جهش در اقتصاد خود هستیم باید دنبال ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه‌های استان باشیم.
بازوند با اشاره به انتخابات پیش‌رو در سال ۹۶، گفت: مشارکت مردم در انتخابات برای ما یک فرصت است که توانسته نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کند که در این راستا از ائمه‌جمعه انتظار می‌رود که در خطبه‌های نماز حمعه از کاندیداها درخواست کنند که از دادن وعده‌های انتخاباتی خارج از توان و وظایف خود خودداری کنند چراکه با این کار توقع مردم بالا رفته و نظام باید پاسخگو باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد نیز در این گردهمایی گفت:  مهمترین دغدغه ائمه جمعه‌های استان لرستان  وضع معیشت و بیکاری مردم به‌‌ویژه جوانان است. حجت الاسلام میرعمادی افزود:  مهمترین مطالبه ائمه جمعه از مردم و مسئولان اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، به طوری‌که ائمه جمعه استان حداقل در یکی‌از خطبه‌های نماز جمعه به این موضوع پرداخته و سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه به مسئولان و مدیرانی که می‌خواهند در رابطه با اقدامات انجام شده در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در دستگاه خود، گزارش دهند، اختصاص یافته است.
ویائمه جمعه را مایه آرامش جامعه، حلال و پیگیر مشکلات مردم دانست و تاکید کرد: مطالبه‌گری ائمه‌جمعه به نفع نظام و مسئولان بوده و باعث ایجاد امیدواری در مردم می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار کرد: ما در راستای حفظ وحدت، انسجام و همبستگی استان تلاش کرده و روی آن پافشاری می‌کنیم، چراکه اعتقاد داریم در سایه اتحاد و همبستگی است که همه مشکلات و گرفتاری‌ها حل می‌شود، فضای مثبت استان و دید مثبت خارج از استان نسبت آن‌را حاصل وحدت، اتحاد و همبستگی داخل استان می‌دانیم.وی با اشاره به این‌که در اوایل سال ۱۳۹۶ شاهد برگزاری دو انتخابات مهم در کشور خواهیم بود، ادامه داد: ائمه جمعه در دعوت مردم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و بیان شاخص‌ها و معیارهای فرد اصلح برای انتخاب به‌عنوان رئیس جمهور و نماینده شورای شهر، نقش مهمی دارند

ایمان بیرانوند / روابط عمومی استانداری لرستان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

بلوطستان | نشریه خبری _ تحلیلی بلوطستان